دانلود آهنگ جدید داوود ایمانی به نام: چقدر دنیام شیرینه

دانلود اهنگ جدید و فوق الهاده زیبای داوود ایمانی

به نام: چقدر دنیام شیرینه

( ترانه: امیر توکلی/ اهنگ:داریوش اقدامی/تنظیم:داوود ایمانی/میکس مسترینگ:استدیو آران )

 

داوود ایمانی :چقدر دنیام شیرینه

 

    دانلود اهنگ داوود ایمانی به نام: چقدر دنیام شیرینه

              دانلود اهنگ باکیفیت 128

 

               

 متن اهنگ داوود ایمانی به نام چقدر دنیام شیرینه

 

                 چقد خوشحالم از اینکه دوباره

                 به این اندازه از شادی رسیدم

                  هوای تازه ای حس میکنم باز

                 به این احساس آزادی رسیدم

                 عجب روزای خوبی پیش رومه

                  یه راه باز و بی بنبست دارم

              برقص دنیا به سازم چون که حالا

                منم که نبضتو تو دست دارم

         چقد این خونه آرومه چقد دنیام شیرینه

      به خوشبختی به آینده دلم بدجور خوش بینه

               هوس کردم یکم دیوونه باشم

              به هم میریزم این دنیا رو بازم

             تموم شهر بود بردن که میخوام



ست کامل سنگ پای پد اگ ،پداگ Ped Egg

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:دانلود, اهنگ, جدید, داوود ایمانی ,به نام چقدر دنیام قشنگه, | 2:3 بعد از ظهر | نويسنده : محمد حسین برسان |

لطفا از ديگر مطالب نيز ديدن فرماييد
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
?